Про нас


Наша компанія розпочала свою діяльність на українському ринку круп в 2009 році, з ТМ «Моя Країна», яка фасувалась в найпоширеніший, на той момент, вид упаковки, так звана «Пакет-Подушка».
Уже в 2011 році, керівництво компанії замислювалося про те, що ринок круп вимагає чогось нового, після проведеної роботи і аналізу, в 2012 році з’являється ТМ «Еко-Бренд» (Для інформації, ТМ “”Еко-Бренд””, це тільки найменування торгової марки і ніяк не пов’язане з органічними і еко продуктами). Крупи під цією торговою маркою фасуються в новий, на той час, вид упаковки «Дой-Пак». Дана упаковка дуже зручна у використанні як на кухні, так і в походах, тому що, для використання крупи не потрібно розривати упаковку, а достачно відкрутити дозатор.
За 4 роки продажів, ТМ «Еко-Бренд» ми отримували багато відгуків від наших покупців, і прийняли рішення запустити упаковку «Дой-Пак з Зип замком». Поява даної упаковки в 2015 році зробило зручнішим використовувати крупи, так як не всі види круп добре висипалися через дозатор.
Так, на сьогоднішній день, торгова марка «Еко-Бренд» представлена ​​в широкому асортименті в двох видах пакетів «Дой-Пак», з дозатором (крупи більш дрібного помелу) і з зіп-замком (інші крупи).
Так само, крім модернізації упаковки ТМ «Еко-Бренд», керівництво компанії прийняло рішення прийняти в свою «асортиментну сім’ю» нових «мешканців» ?. У підсумку, в 2015 році асортимент розширюється ще на 4 види продукції. Це три види борошна – Мигдальне, Льняне, Кунжутне, і один вид – Пелюстки мигдалю (мигдаль, порізаний на пластинки). Так як ці продукти входять в преміум сегмент, відповідно і упаковка повинна бути на високому рівні. Для даних продуктів була підібрана упаковка «Тубус».
За вже прийнятої традиції розвиватися, компанія Авега в 2017 році починає вихід на зовнішні ринки, і вже не безрезультатно.